Toyota i Undercover, inovatori u svojim područjima, osmislili su Aygo X kao izlog najboljeg od obje marke i novu ikonu subverzivnog duha po kojem je poznat glavni dizajner modne marke Jun Takahashi. Jedinstvene značajke dizajna interijera i eksterijera ovog modela premijerno su prikazane zajedno s modnom revijom Undercover na Tjednu mode u Parizu.
Nadahnuti Takahashijevom dizajnerskom filozofijom nesukladnosti i razbijanja stereotipa, ažuriranja dizajna uključuju ekskluzivnu dvotonsku sivu boju karoserije koju je posebno razvila Toyota, koraljno crvene naglaske za crne 18” aluminijske naplatke i interijer, brendirana sjedala i podne prostirke s uzorkom monograma, i njegov moto “Kaos/ravnoteža” ispisan na krovnim naljepnicama.
Ovo je sve samo ne uobičajena automobilska suradnja. Poznata tema Undercover preklapajućih kontrasta – punk i moda, digitalno i analogno – proteže se u ovoj zanimljivoj suradnji gdje se svjetovi mode i automobila savršeno podudaraju.
Iskustvo rada na ovom automobilu iz prve je ruke opisao i dizajner Takahashi.
– Bilo je to moje prvo iskustvo rada na automobilu, a budući da je Toyota tako prestižna i inovativna japanska marka, došlo je s dubokim emocionalnim značenjem. Spajanje dvaju kontradiktornih elemenata, ili svjetova, za mene je uzbudljivo, a i materijali i način na koji isporučujemo boje potpuno se razlikuju od suradnje na odjeći. Gradski krajolici nadahnjuju boje koje se doimaju tipično prikriveno, stapaju se sa svakodnevnim životom, ali preispituju konvenciju ako pogledate ispod površine, i vjerujem da imamo dizajn koji je još uvijek uvelike prikriven dok djeluje u skladu s gradom. Svaki dan vozim vlastiti automobil i prepoznajem značenje koje boja može imati.
Otkako je Aygo prvi put stigao na tržište 2005. godine, ne samo da je Toyotin najpristupačniji automobil u Europi, nego je oduševio kupce svojim mladenačkim i zabavnim karakterom. Ove su kvalitete Toyoti privukle mnoge nove europske kupce koji su svjesni stila.
Prelaskom s hatchbacka na crossover tip karoserije, Toyotini stilisti u Europi stvorili su jedinstvenu emociju u novom Aygu X, koju može osjetiti vozač, suvozač ili čak netko tko ga samo promatra kako prolazi.
– Znali smo da Undercover može dodatno proširiti snažan karakter Ayga X i bili smo uzbuđeni istražiti kako se Junov modni jezik može prevesti u proces razvoja automobila – rekao je Tadao Mori, voditelj stilskog dizajna za Toyotu Europe.
Ovaj jedinstveni Aygo X već je osvojio nagradu Gradski auto 2023. godine, kao i Zlatnu plaketu automobila A-segmenta 2023. Broj primjeraka ovog “special edition” modela je ograničena, a njegova će produkcija biti do studenog 2023. godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....