Ako vam se još nikad nije dogodila situacija da ste na automobilu otkrili probušenu gumu, to samo znači da ste dosad jednostavno – imali sreće. Dogodit će vam se prije ili poslije, i zato je za svakog vozača, iskusnog ili onoga koji je tek počeo voziti, doista pametno da u svakom trenutku zna kako u tom slučaju postupiti, i to bez obzira na to kakvim opcijama raspolaže.
Nekad su stvari u pitanju krpanja gume bile puno jednostavnije: rezervni kotač, priručna dizalica i odgovarajući ključ za vijke bili su sastavni dio opreme svih automobila. U tom slučaju bilo je dovoljno naučiti osnove mijenjanja gume, koje se svode na nekoliko malih, ali ključnih detalja. Rezervna guma treba se u automobilu čuvati tako da uvijek bude lako dostupna, dakle ne na dnu pretrpanog prtljažnika, te nj...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....