StoryEditorOCM
Auto-motoruši konkurenciju

Gradski ‘vragolan‘ opet je u akciji: zahvaljujući maloj masi, Suzuki Swift je okretan, agilan i zabavan za vožnju

Piše Sponzorirani članak
17. rujna 2024. - 07:00

Sho-Sho-Kei-Tan-Bi označava manji, lakši, kraći i ljepši, a predstavlja Suzuki filozofiju dizajna već dugi niz godina, što je vidljivo na novom Swiftu – koji je zaista manji, lakši i kraći od većine malih automobila.

Suzuki Swift se svrstava među najpovoljnije opcije u klasi malih automobila, osobito kada uzmemo u obzir opremu koja dolazi u standardnoj verziji.

Swift je također jedini mali benzinski automobil dostupan s opcijom pogona na sva četiri kotača, što ga čini atraktivnim za one koji žele dodatnu stabilnost, a da ne kupuju nužno SUV-a, kao što je Vitara ili S-Cross. Naravno, ako se odlučite za tu opciju s Suzukijevim AllGrip pogonom na sva četiri kotača, ova opcija povećava cijenu i ne pretvara Swift u terenac poput Jimnya.

image

Iako dimenzijama mali izgleda impresivno

ATT Suzuki

Najnoviji Suzuki Swift, iako temeljen na istim osnovama kao i prethodnik, ima novi 1.2-litreni benzinski motor. Motor razvija 81 KS, ali zbog manje mase u usporedbi s konkurentima, Swiftovo ubrzanje nije tako sporo kao što bi se moglo očekivati.

Iako postoje brži mali automobili, Swift se dobro nosi s nižim okretajima, pa nije toliko slab kao konkurenti u klasi. Osim toga, motor radi mirno i tiho, što ga čini ugodnijim od trocilindričnih motora koje koriste mnogi konkurenti, a i pri većim naporima zvuči neočekivano ugodno.

Standardni model s pogonom na prednje kotače (2WD) postiže ubrzanje od 0 do 100 km/h za 12,5 sekundi, dok je verzija s pogonom na sva četiri kotača (Allgrip) nešto sporija s 13,6 sekundi. Iako je sporiji, Allgrip ima povišenu suspenziju koja povećava visinu od tla s 115 mm na 140 mm.

image

Motor je dovoljno snažan i za otvorenu cestu

ATT Suzuki

Kupci mogu birati između ručnog mjenjača s pet brzina i CVT automatskog mjenjača. Ručni mjenjač nudi precizne i ugodno teške promjene brzina. Automatska verzija poboljšava performanse, ali podiže cijenu i smanjuje ekonomičnost goriva.

Zahvaljujući maloj masi, Swift je okretan, agilan i zabavan za vožnju. Prednji kraj automobila brzo reagira na promjene smjera, a pri tome gotovo da nema naginjanja karoserije.

Upravljanje također ostavlja dobar dojam jer, iako je volan lagan, vozač ima dovoljno osjećaja za površinu ceste, što ulijeva povjerenje pri vožnji po zavojitim cestama. Uglavnom, stabilniji je od mnogih povoljnih malih automobila, ali i opremljen s više zvučne izolacije nego prethodnik (treća generacija).

image

Kabina obiluje detaljima

ATT Suzuki

Sve verzije Swifta opremljene su blago-hibridnom tehnologijom, što znači da mali električni motor pomaže benzinskom motoru prilikom kretanja. Glavna svrha ovog sustava je smanjenje potrošnje goriva, a Swift ima zaista impresivne rezultate u pogledu ekonomičnosti.

Model s pogonom na prednje kotače i ručnim mjenjačem službeno postiže prosječnu potrošnju od 4,4 l/100 km, a u našim testovima pokazao se doista šparan. Swift također ima smisla za vozače službenih automobila, zahvaljujući emisiji CO2 od samo 99 g/km.

Novi Swift možete okušati vožnjom u ATT i Perfekt-auto Suzuki salonima, a prema informaciji koju smo dobili od njih, korekcija cijene ovog redizajniranog modela je gotovo nezamjetna u odnosu na prethodnu liniju. Uz klasične načine plaćanja i zamjenu „staro za novo“ moguće je čak i financiranje u dvije ili tri godišnje rate, preko njih i bez banke. Što je super ako ne želite zavrzlazmu bankama i hrpom papira ili ako se brinete oko vašeg boniteta.

image

Prednja maska je moderno oblikovana

ATT Suzuki

Zaključno, ovaj super “Swiftić“ u osnovnom paketu opreme može biti vaš za 16.918 eura, a uz jače pakete opreme, normalno raste i njegova cijena. Ukoliko biste ipak prošli povoljnije i niste baš za novo-novo, sad vam je pravo vrijeme da požurite u ATT i Perfekt-auto salone i ugrabite njihove „godišnjake“

ili rabljene modele, raznih godišta i cjenovnog ranga. Zaista, za svakog se pronađe nešto, a uz ovu mogućnost otplate u par godišnjih rata, kupnja novog ili rabljenog Suzukija postaje još jednostavnija.

Više o njihovoj ponudi pogledajte ovdje

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. studeni 2024 13:57