StoryEditorOCM
Arhivadugo očekivana

Alfa Romeo Giulia - talijanska ljepotica i zvijer

Piše PSD.
30. lipnja 2015. - 20:20
Točno na 105. godišnjicu osnivanja Anonima Lombarda Fabbrica Automobili (A.L.F.A.), u prijevodu Javno društvo Lombardijska tvornica automobila, u Milanu je održana glamurozna svjetska premijera novog Alfa Romeo modela - Giulia.

Dugo iščekivani i pomno skrivani model napokon je ugledao svjetlo dana koji će pucati na njemačku konkurenciju kao što su Mercedes C-klase, BMW serije 3 i Audi 4. Sajamsku premijeru nova talijanska limuzina će imati na jesenskom salonu automobila u Frankfurtu.

Alfa Romeo Giulia je zahvaljujući atraktivnom talijanskom dizajnu istodobno ljepotica, ali i brutalna zvijer zbog 3.0-litrenog V6 turbobenzinca sa 510 konjskih snaga koji će se ugrađivati u najsnažniju inačicu Quadrofoglia.

S ovim turbobenzincem sa šest cilindara Giulia će sprintati do „stotke“ za samo 3,9 sekundi što je bolje od direktnih konkurenata kao što su to BMW M3 ili pak Mercedes C AMG 63.



Naravno, Giulia će imati Fiatove motore, ali istodobno će tu biti puno elemenata iz Maseratija, kao i iz samog Ferrarija, dok je koncepcijski najveća novost pogon na stražnje kotače.

Nasljednicu Alfe 159 krasi pet osnovnih elemenata koji su i do sada bili glavna karakteristika ovog talijanskog brenda, a to je talijanski dizajn, inovativni motori, savršen raspored mase sprijeda/straga u omjeru 50/50, jedinstvena tehnička rješenja i najbolji odnos između težine i snage.

Naime, nova Giulia teška je tek 1530 kilograma, a u najsnažnijem izdanju sa 510 KS omjer težine i snage iznosi 3 kg/KS. Prilikom izrade Talijani su koristili puno lakih materijala poput karbona, aluminija i plastičnih kompozita.

Dizajn je prema nekima ipak konzervativan, ali je sigurno da i dalje „pali“, te je još uvijek prepoznatljiv.



Potpuno nova platforma prilagođena je s Maseratija Ghiblija, a nasljednica modela 159 straga koristi multilink osovinu, dok Torque Vectoring sistem koji savršeno usmjerava snagu i okretni moment dolazi serijski. Snaga se na stražnju osovinu prenosi putem mjenjača s dvostrukom spojkom, a ESP je dovoljno diskretan da dopušta puno užitaka za upravljačem.

Nova Giuila će se također nuditi i s pogonom na sve kotače. Novost je i integrirani sustav kočenja koji kombinira ESP i klasične servo kočnice, a za ovaj model je posebno prilagođen i Alfin DNA sustav s četiri modaliteta – Dynamic, Natural, Advanced Efficient i Racing. Tu je i posebno razvijeni računalni sustav – Chasis Domain Control.

Prednji dio automobila krasi i automatski pokretni spojler kako bi aerodinamika vozila ostala izvrsna i pri višim brzinama.

Nova Alfa Romeo Giulia uz najsnažniju verziju sa V6 turbobenzincem nudit će se i 4-cilindarskim dizelskim i benzinskim turboagregatima.

Zdravko Juričko
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. studeni 2024 11:11